המדריך לבטחון ראשוני

ביטחון.
מוקדש באהבה למצליחות שלי.
אף פעם לא נרגיש שזה מושלם…
במיוחד כלפי עצמינו אנחנו פחות סלחניות.
זה לרוב, טבע האדם…חשוב לי שתדעו, גם אני לא התחלתי עם התוצאות שיש לי היום… (וגם היום אני עובדת על דברים שאני רוצה לשפר). אבל בזמנו, פשוט התחלתי כי ידעתי שזה הכי טוב שלי לאותה נקודת זמן בה אני נמצאת ובהתאם לנסיבות-
תלמדו לקבל את זה שאת מתחילות!
הנחתי לכן כאן עבודות שלי מתחילת הדרך כדי שתהיה לכן אינדיקציה נכונה
(שלא נדבר על העבודות שלא היה לי אפילו האומץ לצלם)
וזה לא מה שעצר אותי! זה באמת היה מספיק טוב בשביל לקבל לקוחות – ותתפלאו לשמוע הן אהבו את זה!

ואם אתן מרגישות שזה לוקח לכן הרבה זמן…
אל תתעכבו על מה שלא צריך! צאו מנקודת הנחה- שאם ישאר זמן- תתעסקו עם זה. למה אני מתכוונת- קחו דוגמא: הסרת הקרום מהציפורן- זה שלב קריטי- צריך לעשות אותו טוב. לעומת זאת, שכבת הצבע הראשונה- לא צריכה להיות צמודה ומדוייקת אל תתעכבו עליה. אל תתעכבו על בניית בטיפס ההפוך- לימדתי אתכן כדי שתהיה לכן דרך טובה להשלים ציפורן- אבל…אין לכן את הבסיס עדיין- אז תחזרו לבסיס ללק ג׳ל- תחזקו אותו את כל שלביו ואז מבטיחה- הכל יהיה קל יותר.
אם אתן כבר עושות טוב את התנועות – אז פשוט תעשו אותן יותר מהר- זה כמו ללכת רגיל- ולעשות הליכה מהירה. שימו לכן מוסיקה קיצבית.
שימו טיימר- מדידת זמנים
תגידו מראש ללקוחות – שזה לוקח זמן ושלא ימהרו.
בנוסף לכל זה…יש דבר שנקרא טמפרמנט- תמיד יהיו כאלו שיעשו פחות/יותר מהר מאחרים- אז אל תעשו השוואות! לכן זכרו- אתן בתחרות רק עם עצמכן- בהתאם לנסיבות תשאפו תמיד לתוצאה טובה וכל פעם שהורדתן אפילו עשר דקות ניצחתן!
תמיד יהיו לכן סיבות למה לא לעשות את זה !!! תמצאו את הסיבות למה כן….ותתמקדו בהן.
הכי חשוב- אתן אוהבות את זה!!!
הקושי,התסכול בהתחלה הוא מהמקום של אהבה לזה- כי אתן רוצות לתת את הכי טוב- וזה מהמם בעיניי! יחד עם זאת, תתנו את הכי טוב שלכן בהתאם לנקודה בה אתן נמצאות!
עצמאות כלכלית- לא להיות תלוי באף אחד!
אישה עצמאית לא רק נותנת מקום גדול לדעות ולרצונות שלה- היא גם הדוגמא לילדים שלה! אין מסגרות של זמנים- אתן תבחרו בסוף את הזמן שבו אתן רוצות לעבוד:)
ולבסוף אתן יודעות שאתן כאן– כי עמוק בפנים- זה גם קצת אופי. אופי עצמאי, כזה שלא אוהב שאומרים לו מה לעשות. ואם יהיו כאלו שלא יאהבו?? אז תתכוננו לכך מראש! לא משנה כמה טובות תהיו- יהיו כאלו שלא יאהבו וזה בסדר!!!! תתפלאו לשמוע, גם אותי לקוחות עזבו, גם לי אמרו שלא אהבו את העבודה שלי… מתוך 100% לקוחות – אין 100% מרוצים אף פעם!
תתכוננו לכך מראש– זה מבאס כן, שוב, תעשו השתדלות , תעבדו תמיד על שיפורים וזהו -תשאירו לקב״ה לעשות את השאר! תסמכו עליו- מי שצריכה להיות לקוחה שלכן תהיה! ומי שלא-אתן גם לא רוצות אותה- מבטיחה!
לסיכום,
הכשלון האמיתי- הוא פשוט לוותר עכשיו. כי אם אתן מחכות שמשהו יקרה, הוא לא יגיע. אתן רוצות להתאמן עד? זה בסדר גמור אבל תדאגו שיהיה לכן על מי לפחות 4 פעמים בשבוע, ואם לא זה אז אולי לעבוד במכון שגם יספק לכן את הלקוחות וגם יגבה אתכן מעשית. ההצלחה היא ללמוד ממה שאתן קוראות לו עכשיו ״כשלון״. אף אחד לא עלה לכיתה א׳ וקרא ספר של 500 עמודים… וכשתינוק מתחיל ללכת יש חוק טבע, הוא חייב ליפול אחרת הוא לעולם לא ידע איך לקום. אוהבת אתכן מאוד,
ומצפה לראות אתכן מצליחות.